Dischkrian:Pressburg

Aus Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Dischkuas[Weakln]

Dés Wåppm gherad à woåndast hî, oda ... ? --Maxx82 22:09, 18. Jun. 2007 (CEST)

Dés is z'groß fir dé Übasichtstaböin! I muaß erst schaun wo ma a åndas herkriang... oda wàßt du wia mas kleana måcht?--Mucalexx 08:54, 19. Jun. 2007 (CEST)

- Ich bitte um Verzeihung: ich bin zwar Niederbayer, gebürtiger Passauer, und alltagssprachlich für München, wo ich lebe, zu "boarisch". Ich bin aber nicht (noch nicht) an die Orthographie des Bayerischen dieser Artikel gewöhnt, daher meine Frage oder Anregung in geschriebenem Hochdeutsch: Ihr schreibt "Midorwat". Ich habe, obwohl abstammungsmäßig aus der Wegscheider Gegend Niederbayerns mit noch existenten Verbindungen dorthin und entsprechender Sprachvertrautheit der Dialektfärbungen der niederbayerischen Region sowie einem Gehör für oberbayerische Varianten, da ich seit 29 Jahren in München lebe, diese Schreibung von "Mitarbeit" nicht auf Anhieb entziffern können. Meinem Dafürhalten nach wäre eine Schreibung wie "Midoabat", "Midoawat" besser, da das "r" in den mir seit nunmehr 54 Jahren Mithörens geläufigen Dialektvarianten eigentlich in der Aussprache verschliffen wird. Fragt doch mal Dialektforscher (z.B. Uni Regensburg), Schmeller habt ihr sicher längst nachgeschlagen. Und damit Servus und mochts weida so! Eia Bruno!

Die "r"-Vokalisierung ist abhängig von der Gegend. In manchen Gegenden sagt man "Midoabat" woanders "Midawat", "Midarwat", "Midorwat" ... Westlich von München z.B. in "Buachham Ort" wäre es traditionell "midarbat/midarwat". Noch weiter westlich/südwestlich und weg von der S-Bahn wird das "r" noch weniger vokalisiert. Aus meiner Sicht ist die Schreibweise mit "r" leichter zu lesen, weil sie sich mehr an der hochdeutschen Schreibweise orientiert. Vielleicht wäre es noch leichter zu lesen wenn man ein "å" schreibt => "Midårwat"...(andererseits sind hier einige Leute gegen Sonderzeichen) --Roland 11:26, 14. Few. 2011 (CET)
Hmm, wo steht eigentlich "Midowart"? --Roland 11:28, 14. Few. 2011 (CET)

Externe Links gendad[Weakln]

Griass enk Autorn,

I ho 1 externe Links af Pressburg gendat. Nehmts enk a weng Zeid und priafts mein Edit. Waans a Frog hobts, oda wann da Bot de Links, oda de Seitn ignorian soi, schaugts af da FaQ-Seitn noch, wo mehr Infos stenga. I ho de foigade Endarung gmocht:

Wanns mit da Iwapriafung fiati seits, kunnts da Oweisung af da Voalog foign und as Problem mit da URL korrigian.

Pfiad enk.—InternetArchiveBot (Fehler Melden) 15:28, 13. Mai 2018 (CEST)

Externe Links gendad[Weakln]

Griass enk Autorn,

I ho 2 externe Links af Pressburg gendat. Nehmts enk a weng Zeid und priafts mein Edit. Waans a Frog hobts, oda wann da Bot de Links, oda de Seitn ignorian soi, schaugts af da FaQ-Seitn noch, wo mehr Infos stenga. I ho de foigade Endarung gmocht:

Wanns mit da Iwapriafung fiati seits, kunnts da Oweisung af da Voalog foign und as Problem mit da URL korrigian.

Pfiad enk.—InternetArchiveBot (Fehler Melden) 02:34, 29. Mea. 2019 (CET)