Wikipedia Dischkrian:Autornportal/Archiv/2020

Aus Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Bayerisches Wörterbuch[Weakln]

Ein Jahrhundertprojekt, Donaukurier, 16. Jänner 2020.

--Holder (dischkrian) 12:30, 17. Jen. 2020 (CET)

Dankschee, is intressant --RobTorgel (dischkrian) 09:14, 19. Jen. 2020 (CET)

Suchen-Gefunden[Weakln]

Suche boarischn SLa Baustein oder ähnliches, Tausche gegen Eierkocher aus den 70ern.--Reiwaknedl (dischkrian) 12:40, 11. Mai 2020 (CEST)

{{SLA}}, {{leschn}} oder {{Delete}}--WikiBayer (dischkrian) 18:35, 11. Mai 2020 (CEST)

OK thx, Und eine Feststellung, die Kwelltextbearbeitung wie sie auf de wiki funktioniert, gibt es hier wohl nicht. Da ich die blauen Sonderzeichen aber gewohnt bin, muß ich wohl, sollte ich einen Artikel verfassen wollen, auf DE machen. Was ich sehr ungern tue , wegen der Räuber und Banditen.--Reiwaknedl (dischkrian) 18:49, 11. Mai 2020 (CEST)

Die ist Beta und muss manuell aktiviert werden Spezial:Einstellungen#mw-prefsection-betafeatures --WikiBayer (dischkrian) 18:55, 11. Mai 2020 (CEST)

Zeastörung da Wikipedia[Weakln]

Dea Nutza Drahdiwaberling fiag bledsinns dopplbunkte in Ibaschriftn ei und nicht editwar um hassbotschaftn. Des is ibrigns a Projektibagreifnda Troll schau ind NLWikipedia do gibs a Dokumentation iwa fui Sockn von Nutza Werddemer--88.128.88.136 11:41, 27. Mai 2020 (CEST)

Das es sich bei Dradhiwaberling um einen mehrfach global gesperrten Benutzer handelt ist bereits bekannt und er wird stärker auch beobachtet die Punkte in der Überschrift wurden entfernt. PS: Einfach ignorieren und Vandalismus rückgängig machen.--WikiBayer (dischkrian) 19:52, 27. Mai 2020 (CEST)

Hoamseitn[Weakln]

De Hoamseitn is an ej koa Tabejn mehr. Da Inhoit is aba imma no in a Tabejn wei des a gressana Afwand is. Des Buidl im Kopf wiad af Handys und tablet PCs nimma ozoagt. --WikiBayer (dischkrian) 17:19, 9. Jun. 2020 (CEST)

Anmeldung[Weakln]

Griass ench! I dad mi gern in da boarischn Wiki omejdn, oiso a Konto erstejn, owa es kimb oiwei a Mejdung, dass des ned ged.

"Es gab ein Problem bei der Übertragung deiner Benutzerdaten. Diese Aktion wurde daher sicherheitshalber abgebrochen, um eine falsche Zuordnung deiner Änderungen zu einem anderen Benutzer zu verhindern. Bitte sende das Formular erneut ab."

Mid meim Internet passt ois, sunst kinnt i a des ned schreim, und mei zukinftiga Nutzanom is a ned vagem und entspricht oi Foadarunga. Wos ko i do doa? 88.128.88.136 11. Jun. 2020 (CEST)

Liegt wohl am Browser. Ich benutze 8 verschiedene Browser und mit 3 davon kann ich definidoof kein Konto erstellen, ich bekam selbige Meldung.--Fop14 (dischkrian) 23:32, 11. Jun. 2020 (CEST)
Am besten Erstellst du nicht alle paar Tage neue Accounts. Du kannst übrigens auch deinen Benutzernamen ändern lassen. Wenn du meinst das du die Sockenspielerei nötig hast. Versuchs noch mal, wenns nicht klappt, dann nimm einen andern Benutzernamen.--WikiBayer (dischkrian) 13:31, 12. Jun. 2020 (CEST)

Könnte sein das deine Antwort jetzt ein bischen unverständlich für die IP ist. Liebe IP, Wiki Bayer meint wohl mich, da ich gerne sehr sehr viele Sockenpuppen erstelle. Diese lassen sich wunderbar verschenken, zu Weihnachten, Geburtstagen usw. --Fop14 (dischkrian) 14:21, 12. Jun. 2020 (CEST)

Ja stimmt. Ich habe nicht in die Versionsgeschichte geschaut. Da der weder eine Signatur noch eine Einrückung bei der Antwort da war habte ich gedacht, das Fop14 das Problem hatte.
IP Versuche es aber trotzdem noch mal und wen es nicht klappt schreib den Namen rein dan suchen wird das Problem gemeinsam.--WikiBayer (dischkrian) 16:14, 12. Jun. 2020 (CEST)
Servus, i bi de ID, hiatz iss gonga! :) Ois Browser ho i Firefox, des hätt mi gwunad bois mid dem ned gonga waa. Donksche fia enchane Ontwortn. Des midn Untaschreim ho i fagessn, mua mi jo nu a weng zrechtfindn do. Owa iaz ged oissi :) --Ibidaem (dischkrian) 19:33, 12. Jun. 2020 (CEST)
Servus, no bassds o!--dawaiamoi föp (dischkrian) 19:35, 12. Jun. 2020 (CEST)