Metro Station/Diskografie

Aus Wikipedia

Des is de Diskografie fo da amerikanischn Band Metro Station.

Alben[Werkeln | Am Gwëntext werkeln]

Jahr Album hechste Chartposition[1]
AT AU BE CH DE FR GB NL NZ US
2007 Metro Station 29 17 52 88 27 100 35 100 39 39

EPs[Werkeln | Am Gwëntext werkeln]

Jahr Album
2006 The Questions We Ask at Night
  • Veröffentlicht: 2006
  • Label: kein Label

Singles[Werkeln | Am Gwëntext werkeln]

Jahr Single hechste Chartposition[2] Album
AT AU BE CH DE FR GB NL NZ US
2007 "Kelsey" - - - - - - - - 25 - Metro Station
"Control" - - - - - - - - - -
2008 "Shake It" 9 2 17 25 9 - 6 39 9 10
"Seventeen Forever" 57 43 - - 61 - 89 - - 42

Im Netz[Werkeln | Am Gwëntext werkeln]

Quellen[Werkeln | Am Gwëntext werkeln]

  1. Chartquelln Alben: AT AU BE CH DE (Memento des Originals [1] vom 19. Juli 2011 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/www.musicline.de FR GB NL NZ (Memento des Originals [2] vom 22. Óktówer 2008 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/charts.org.nz US (Memento des Originals [3] vom 11. Nóvémber 2010 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/www.billboard.com
  2. Chartquelln Singles: AT AU BE CH DE (Memento des Originals [4] vom 5. Óktówer 2012 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/www.musicline.de FR GB NL NZ (Memento des Originals [5] vom 22. Óktówer 2008 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/charts.org.nz US (Memento des Originals [6] vom 11. Nóvémber 2010 im Internet Archive) i Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/www.billboard.com