Dischkrian:Wahre Jesus Kirchn

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Aus Wikipedia
Die Leschung vo dera Seitn is schoo am 23. November 2006 dischkriert und und ååglehnt worn. Füa an neicha Leschantrag miassn noch de Leschregeln neiche Argument aufgfiahrt wern.

Der Artikel ist nicht im Dialekt geschrieben. Über die Hintergründe, warum er eingestellt wurde und um Übersetzung gebeten wird, möchte ich nicht spekulieren.

Aber in dieser Form gehört er nicht in die "Boarische" Wiki. Diese Penetranz widerstrebt mir zutiefst:

--Eppasandas 23:18, 16. Nov. 2006 (UTC)

Gibt's oagentli nu wen, dea den Arikl då beobåcht? Nåchdem néd amåi in da de.WP blos a õanzige unåbhengige daidsch- oda englischschbråchige Gwön drin is, kã neamt fu uns iwaprüfn, ob ned ois dafundn is, wås då schded. Des is oagentli a Grund zan leschn. Sång ma amoi, wãn si bis in 30 Dåg neamt möt, dãn lesch in. --El bes 09:26, 12. Feb. 2010 (CET)