Nutza Dischkrian:Vualtaripa

Aus Wikipedia
Wexln zua: Navigation, Suach

Servus[Weakln]

Griasde Vualtaripa, gfreit mi, dassd in da Boarischn Wikipedia aa a wengal midschreibst. Du dengst da aa imma Spitznnama aus :-)

Am Konjunktivartikel wead I no weida schreibm. Do fain zmindast no de Konjugationa vo de via stoarkn Verbn, nacha no de Verbn, de wo stoarke und schwoceh Foama hom (kemad/kamad) und no a Beispui fia a schwochs Verb.

Vergiss net de Modalverbn, Matthias! Die san wichtig.--Vualtaripa (dischkrian) 13:44, 27. Aug. 2014 (CEST)

An liam Gruas, --Matthias Klostermayr (dischkrian) 12:32, 27. Aug. 2014 (CEST)

Dank da recht schee für die nette Begrüßung. Mit meinen Spitznamen ist es kein großes Geheimnis: der bezieht sich auf meinen Wohnort (latinisiert). Du hast meine Ergänzungen beim Konjunktiv gesehen, schau bitte noch mal wegen der Sprache. Bei Bayernpartei habe ich eine Grafik eingestellt, aber es ist fast alles noch auf hd. Es duad ma scho leid, dassd mir quasi olwai hinterherrama muasd; aber solange der Aufwand dafür geringer ist als wenn du es selber schreiben müsstest, ist es wohl noch ok. Aa on di an liam Gruas!--Vualtaripa (dischkrian) 13:37, 27. Aug. 2014 (CEST)