Dischkrian:Allianz Arena

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Aus Wikipedia

in minga oder münchen auf deutsch

boarisch in minga -- Muh 19:11, 6. Feb. 2007 (UTC)

"Bei da Fuaßboi Wäidmoastaschoft 2006 in Deitschland war des erschte Spui" Müsste das nicht heissen: Bei da Fuaßboi Wäidmoastaschoft 2006 ist Deitschland ist des erschte Spui gwen ? "war" ist doch eigentlich bairisch für "wäre" also ein Konjunktiv und gwen die Vergangenheitsform!?

Das "wor/wår" für deutsch "war" ist meines Wissens das einzige Präteritum, das auch im Bairischen gibt und das ist hier gemeint und müsste daher auch anders geschrieben sein (wor/wår); man kann aber genau so gut "is gwen" schreiben und dir zu Liebe mache ich das jetzt auch.
Du hast natürlich auch recht, dass "wäre" auf Boarisch "war" heißt.
--Schnoatbrax (dischkrian) 11:30, 3. Mai 2013 (CEST)[Antwort]

Externe Links gendad[Am Gwëntext werkeln]

Griass enk Autorn,

I ho 1 externe Links af Allianz Arena gendat. Nehmts enk a weng Zeid und priafts mein Edit. Waans a Frog hobts, oda wann da Bot de Links, oda de Seitn ignorian soi, schaugts af da FaQ-Seitn noch, wo mehr Infos stenga. I ho de foigade Endarung gmocht:

Wanns mit da Iwapriafung fiati seits, kunnts da Oweisung af da Voalog foign und as Problem mit da URL korrigian.

Pfiad enk.—InternetArchiveBot (Fehler Melden) 00:20, 12. Nov. 2019 (CET)