Dischkrian:Gwetschn

Aus Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen

Mischdialekt schwäbisch/westmittelbairisch[Weakln]

Die Dialektbezeichnung passt leider nicht mehr. Einerseits freut mich, daß der Artikel erweitert wurde und ich einen ungewohnten Dialekt (schwäbisch?) lese. Andererseits ist es jetzt ein bisserl Dialektverhau. Vielleicht kann entweder der IP-ler den Text komplett umschreiben (wenn es noch bairisch ist und nicht schwäbisch) oder vielleicht der Klampfen Toni.... Aus dem Satz "Des liegt do dro, dass wemma do oa Tastn druggd glei 3 Diale aufmachan und desweng glei 3 Töne, de wo zambassn, aussa keman." wurde "Des isch, weil wemma do a bloß oa oinzigs Knepferl druggd, glei drei (also it bloß oi) Diale inna dinna aufganga und desweng glei drei Tön, de wo zambassn, aussa keman." Der neue Autor mischt also "oa" und "oi" (wohl schwäbisch) mit den Worten des Orginalsautors "de wo zambassn, aussa keman". So unterschiedliche Dialekte in einem Satz zu mischen hört sich schiech an. Nebenbei schreibt der IP-Autor wohl schwäbisch (wegen meiner bayerisch schwäbisch ;). "Oinzigs", "Moischtns" hört sich schwäbisch an und "höra" auch. --Roland 20:30, 10. Jul. 2011 (CEST)


Gut beobachtet, Roland. Ich habe einmal den ursprünglichen Zustand wieder hergestellt. So wars leider nix! --Matthias Klostermayr 21:03, 10. Jul. 2011 (CEST)

Also, i bin der, der den Artikl erweitert hot und hart an dr Grenzn zum Schwobaland aufgwachsa isch - in der Näh' vo Isny. - Roland, des häsch guat erkannt! Tuat mer leid, dass mei Sproch it ganz so sauber isch, i wohn jetza nördlich vom Weißwurschtäquator (NRW) und hen mir a "gscheide Sproch" angwöna müssa, sunscht verstoht mi do herob koiner. Jetz hen i koi Glegaheit meh, mei Heimatsproch z'pflega.

Hallo, wenn Schwäbisch schreibe witt, dann bischt do uf dr Boarischn Wikipedia falsch, aber komm doch zue ons zue dr Alemannisch-Schwäbische Wikipedia, do kascht dei Dialekt pfleage :-). Liabe Griaß, --Holder 21:52, 10. Jul. 2011 (CEST)
Naa, Dein Allgäuer Dialekt ist schon genauso wertvoll/sauber wie unser bairisch. Verständlich ist es auch was Du schreibst. Ich werde nachher nochmal schauen, ob ich etwas von Deiner Information in unsere bairische Wiki herüberretten kann. Momentan ist alles zurückgeändert worden. --Roland 22:12, 10. Jul. 2011 (CEST)