Dischkrian:Stubaierisch

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Aus Wikipedia

Änderungen durchschauen[Am Gwëntext werkeln]

Ich bin gerade die Änderungen durchgegangen die die IPs usw da gemacht haben. Der Geschupfte Ferdl hat es richtig gemacht und das veränderte Zitat zurückgeändert. Ich geh mal davon aus, dass die 92ger IP im guten Glauben gehandelt hat und einfach ein Dialekbeispiel verbessert wollte. Bei einem Zitat macht das aber keinen Sinn. Man könnte allerhöchstens überlegen, ob man das von der IP als alternatives Textbeispiel hinzufügt. Ob das sinnvoll ist müssen andere entscheiden. Die 92ger IP hat noch einige Dialektwörter bzw. übliche Wortformen gebracht. Das wär vielleicht schon interessant??

Die 178ger IP hat die Beispiele wieder gelöscht und ein paar Änderungen dieser IP schauen für mich fragwürdig aus (olles auf "alles" geändert usw). Ferdl, meine Bitte an Dich wäre nochmal zu schauen, ob man eventuell etwas von der 92ger IP für den Artikel verwerten kann. --Buachamer (dischkrian) 19:09, 13. Dez. 2014 (CET)[Antwort]

mia is des aa authentisch vuakumma, desweng howi aa ois zruckgändat, außa des Weatabiachl (woa aa nua augfaungt) - i hob desweng sogoa sei Gedichtvariantn mit einegnumma
waunst no wos findst, wos ma brauchn kau, kaunst des gean eibaun
--Gschupfta Ferdl (dischkrian) 23:20, 13. Dez. 2014 (CET)[Antwort]
Merce Ferdl --Buachamer (dischkrian) 08:24, 14. Dez. 2014 (CET)[Antwort]

Externe Links gendad[Am Gwëntext werkeln]

Griass enk Autorn,

I ho 1 externe Links af Stubaierisch gendat. Nehmts enk a weng Zeid und priafts mein Edit. Waans a Frog hobts, oda wann da Bot de Links, oda de Seitn ignorian soi, schaugts af da FaQ-Seitn noch, wo mehr Infos stenga. I ho de foigade Endarung gmocht:

Wanns mit da Iwapriafung fiati seits, kunnts da Oweisung af da Voalog foign und as Problem mit da URL korrigian.

Pfiad enk.—InternetArchiveBot (Fehler Melden) 20:49, 23. Nov. 2017 (CET)