Wikipedia:Autornkaffee/Archiv/2022

Aus Wikipedia
Archiv De Seitn is a Archiv vo obgschlossanan Dischks. Ia Inhoid soit dahea ned mehr vaendat wern. Um a voaherigs Thema wieda aufzgreifa, ko de etzige Dischkseitn unta Vaweis auf den Obschnidd vo dera Archivseitn heagnumma wean.

Hilfe! Hauptseite

Wir haben anscheinend zwei Heimseiten. Diese Wikipedia:Hauptseitn (Westmittlboarisch) und diese Wikipedia:Hauptseite (Sidmiddelboarisch).


Welche ist die richtige?? Ich kannte derweil nur letztere, aber die erste gefällt mir um längen besser. Warum gibt es überhaupt mehrere? Ich meine nicht die verschiedenen Dialekte, sondern die Mundarten!


Warum mir die letztere nicht gefällt? "Boarisch vs Breissisch" oder des gutte Bidl: Ist das nicht ein bisschen unenzyklopädisch?


LG

-- Newabi (dischkrian) 21:50, 26. Mea. 2022 (CET)

Oane is a Archiv vo d oidn Seitn.
De (neie) is a wennses scho lang gibt Wikipedia:Hoamseitn WikiBayer (dischkrian) 09:54, 27. Mea. 2022 (CEST)
Hallo Newabi
Was genau meinst du dennn mit Ich meine nicht die verschiedenen Dialekte, sondern die Mundarten! Die Begriffe Dialekt und Mundart sind synonym. Oder wie unterscheidest du hier diese beiden?
Die Texte unter dem Bild der Woche fand ich auch immer etwas seltsam, das sind z. T. freie Phantasien, die mit dem Bild nichts zu tun haben. Da sollte man m. E. hier mal drüberschauern. --Holder (dischkrian) 07:07, 28. Mea. 2022 (CEST)
Ah saudumm, ich meine natürlich "nicht die Dialekte, sondern die Designs". Hab nur nicht mitgedacht bzw. drübergelesen. LG Newabi vom Handy
-- 89.144.212.88 07:32, 28. Mea. 2022 (CEST)
Ah, ok, vielen Dank. --Holder (dischkrian) 07:36, 28. Mea. 2022 (CEST)
Wikibayer,
die Archivseite ist meiner Meinung nach besser. Schöner aufgebaut und nicht so arg nach dem Motto "mia san mia". Aber ja. Newabi (dischkrian) 10:46, 28. Mea. 2022 (CEST)